ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ohändelserik dag

HEJ

Idag som alla andra dagar här nu denna vecka har varit ohändelserik. Inte velat gjort någe pga vädret (en faktor) å sen så orkar jag inte. Sitter mest och funderar och räknar timmarna tills jag kan få fara hem :) Ska bli så skönt :)

En liten dikt i all ära om hur skönt de ska bli att komma hem :) (å jag vet att den inte stämmer riktigt än, då jag fortfarande jobbar i väntan på att komma hem):

Nu blir det både rast och ro, är inte längre en Londonbo

Inga barn som behöver ses till, nu gäller bara vad jag vill

Inga klagomål från här och där, nu är tiden slut som aupair

Knäppgök, familj, vänner och även innebandylag

Här kommer jag :)


Haha, ja här kommer jag så se upp alla där hemma :P

Imorn så kommer jag att jobba mitt sista pass i Charity shopen. Känns lite tråkigt. Vill ju vara kvar där. De har varit jättekul :) De e nog det som jag kommer sakna mest. Imorn kommer jag också att få träffa någon hemifrån, Margareta har nämligen kommit över hit för att gå på en sykurs (hon gillar att sy:P) å e då här just nu, å ska träffa na imorn efter jobbet :) Ska väl bli skoj de, spec nu när man har haft ganska stor hemlängtan idag :)


Livet e underbart, spec när man får komma hem :)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: