ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Cykelns återkomst :P

HEJ

Idag har jag varit å hämtat tillbaka cykeln som jag lämnade i Hampton court igår när jag åt middag me Maggan. Så gick upp relativt tidigt idag å sen åkte jag iväg med buss efter lite dusch, frukost och annat pyssel. Åkte först till Richmond där jag bytte buss som tog mig ända till Hampton court :)

Å idag passade jag på att ta lite bilder på hampton court å dess fina lilla trädgård de hade med en massa blommor :) Så här e Hampton court: :)


Först så gick jag vid themsen för att ta kort på den bro jag vandrade/cyklade över igår :) Å så har man ju themsen :)


Themsen :)


Hampton Court :)


En fint träd precis utan för H.C :) Ser ut som de har stor lövbollar i sig :)


Lite närmare titt på H.C :) Fast man kommer ju inte in här direkt måste ha biljett som kostar typ 15 pund :P Så in i sj H.C kom jag ju inte riktigt,  men de räckte med det ja såg :)


In i gången här i mitten, där man kan se lite buskar typ, där gick jag in och kollade på trädgården som kommer här nedan :)


Liten del av trädgården :)


Lite skulpturer hade de såklart :)






Å fina blommor såklart å :)


Å där stod cykeln och jag kunde inte ta den för den var låst å maggan hade nyckel :P


Annars idag har jag inte gjort mkt :P Har jobbar i 4 h, 3-7, å innan dess bidde de ju H.C :) Så nu ligger man här å tar det lugnt bara :) På jobbet bidde det typ 2 h lek med den yngste ungen å sedan resten så bidde de att fixa upp lite i huset.

Imorn blir det dock jobb i 11 h. Men ska nog inte bli så dumt iaf :) Ska gå på bio med den äldsta ungen "Ice age 3 - Dawn of the dinosaurs" :) Å gratis bidde de för mig då liksom, då mamman betalar :) Haha, gratis smakar alltid bäst :) Så förhoppningsvis går dagen ganska fort iaf.  Sen e det inte långt innan jag åker hem :) På tisdag smäller de :) Längtar hem :)


Livet e underbart, å spec med lite vackra blommor :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: