ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Födelsedagsfirande och matchvinst :)

HEJ

Ja idag var det födelsedagsfirande här hemma hos Robin då, det kom lite släkt och lite vänner. Några man sett förr och några som var nya för mig :) Tyvärr så hann jag inte vara med sålänge på firandet, då jag skulle iväg och spela match :/ Men den stunden jag var där va de trevligt :) Alla tyckte om det jag hade bakat och det är ju alltid värmande :) Hann aldrig äta tårtan med de andra men fick höra av Robin sen när jag kom hem att det var vissa som hade tyckt att tårtan jag hade gjort var den godaste de hade ätit :) Å de värmde extremt :D haha. Men de e ju så enkelt men ändå så himla gott. Tog själv en bit när jag kom hem från matchen å slängde i mig :) Å den e ju helt klart godkänd ;) Tyckte att utseendet bidde rätt så bra det med, med tanke på att jag aldrig direkt gjort en gräddtårta förr :)

Så här såg den ut:



Å såg här såg det vid tårtupopskärningen som jag inte var med på:

Å lite annat uppdukat:




Ja för att sedan komma till matchen då :) Vi spelade grymt gjorde vi, allting bara klickade och alla hade en jättebra speldag :)

Å detta resulterade också i:

12-2 Vinst ;)

Eftersom jag hade varit hemma på firandet först så kom jag ca 20 min innan matchstart till alianshallen där vi skulle spal våran match. Så det var ganska så precis :) Men de var nog den roligaste match jag har varit med om med detta lag som vi e nu iaf :) Hoppas att vi fortsätter med detta :) Skitkul å alla var super :)

Så jag kom hem sen väldigt nöjd och belåten :) Helt underbart, gav verkligen ett plus i kanten på min dag ;)


Men de var nog allt för tillfället, ha de ;)

HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: