ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Överlycklig :)

HEJ

Jag ska som jag kanske har nämt åka till england och vara aupair i ett år hos en familj som bor lite utanför London. Idag nu på kvällen såg jag i min inkorg att jag hade fått ett mail från dem, jag läste det och där stod det att de skulle boka sin sommar semester nu och de undrade om jag ville åka med. Det var till schweiz i typ alperna eller hur man säger.

Å så här ska vi bo (kolla länken):

http://www.descent.co.uk/tivoli-lodge.htm

Förstår ni om jag blev helt överlycklig :) Jag har aldrig varit där förut och att bo på ett sånt där fint ställe och få allt betalat, det låter helt underbart. Den här familjen är helt fantastiska. Det tycker jag redan trots att jag aldrig mött dem. Men de verkar vara jättetrevliga. Kan inte vänta tills jag kommer dit.

Men jag är ändå nervös på ett sätt. Jag menar tänk om de inte skulle gilla en eller om man gör fel hels tiden. Eller kanske typ krymper en favorittröja i tvättmaskin eller så :P haha, nä man jag vet inte. Vad som helst kan ju hända. Men vilken jävla kommentar man fick av farsan då :P "Då måste du ju skaffa en ny garderob", tack så min duger inte då :) Nä men eftersom han säger att han e villig att betala för den så liksom varsågod :)


Livet e underbart

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: