ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Första snön och en massa slask!

Idag på förmiddagen föll den första snön i Sveg och på eftermiddagen regnade den bort! Nu är det en massa slask ute och det är blött och hemskt! ^^ När det är sånt här väder är jag inte motiverad att göra nånting!

Jag längtar tills nästa torsdag då jag ska ta och fara hem mot Uppsala och lilla Tuna. Har en massa roliga planer :) Ska bli jättehärligt att träffa Jonas igen. För han kommer nämligen upp på fredagen och sedan åker vi båda hem till sitt på söndagen igen.

Det känns som att man har många roliga planer att se fram emot. Som sagt först nu att åka hem, sedan två veckor senare så ska jag och Jonas fara till Amsterdam. Nu ska vi även kolla på en resa till London över mellandagarna och nyår! Det är jätteroligt att komma ut och göra lite. Däremellan i december får man la se till att planera in något skoj. Kanske kan få lite besök upp hit då ;) Någon som känner sig sugen? ^^

Amsterdam (bild från nätet ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: