ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Umeå

Sent igår kväll kom jag hem efter ungefär en vecka nere i Umeå hos Johanna :) De va dags för ytterligare ett kurstillfälle på den andra kursen om muskuloskelektal rehabilitering som jag läser. Det kändes som att tillfället var väldigt kort den här gången, som att tiden bara sprang iväg (vilken jag tror den gör ^^), men de kändes dock roligare denna gång :) Det var också såklart härligt att träffa Johanna igen och nu hoppas jag att vi ses igen till sommaren, annars till hösten :)

Jag känner mig rätt till ro just nu. Allt faller på plats och det känns bara härligt just nu. Ser fram emot sommaren och att spendera den på kalmar/öland. Det ska bli roligt att testa på att bo i den nedre delen av Sverige denna gång ;) Vem vet vars man hamnar till hösten sen ;) Det är kul att upptäcka Sverige en del i taget :)

Denna bro kommer man att passera dageligen på väg till arbetet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: