ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ute i sista minuten..

Jag förstår inte att jag alltid lyckas vara ute i sista minuten med allt ^^ Nja.. eller iaf allt som hör skolan till. Vi ska skriva en fördjupningsrapport i ett ämne som handlar om äldre, vi får välja själva. Å jag har haft hur många veckor som helst på mig. Men har suttit nu igår och idag innan skiten ska in imorn.. jag är så omitiverad man kan vara på att skriva detta arbete och jag börjar ge upp nu ^^ Det får vara bra som de e och e de int tillräckligt bra.. ja då får de va så :P

Idag blir de att syssla med annat dock, ska iväg och träffa handledare till C-uppsatsen och sedan bidde de lite inflyttningsfest på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: