ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ny vecka, nya möjligheter :)

Idag känns det som att jag har fått mycket gjort. Plugget slutade vid 11, så när jag kom hem fixade jag i ordning lunch = värma på en fryst matlåda ^^ Efter detta drog jag igång och började städa rummet, vilket det va i desperat behov att bli. Jag började då tänka för mig själv lite.. Ska jag inte ta och möblera om lite, och jag ville verkligen det så jag började dra omkring saker lite hit och lite dit och jag är nöjd med resultatet. Behövde lite förändring, dock bidde de ju int så mkt, men en liten förändrong är bättre än ingen ^^ Det som jag saknar i rummet nu e lite gardiner och ev någon mysig matta och sedan känner jag mig rätt så nöjd, ev något färgglatt på väggarna också, känner att de e ganska grått här inne :P
.
Sedan har jag idag bakat lite småkakor och gjort iordning en smaskig måltid åt mig själv som jag nu ska ta och njuta va medan jag kollar lite på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: