ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Helg :)

Helgen har kommit och gått en liten bit. Första veckan av VFU avklarad, vilket har blandade känslor. Jag hoppas att de kommande veckorna  blir mer fyllda än denna och att man kommer att få lära sig en massa. Men vill ju hinna få i sig så mycket som möjligt. För just nu känns det väldigt långt ifrån fulllärt, vilket man nog aldrig kommer bli ^^ Jag känner mig int så fullt engagerad som jag borde känna mig och jag måste se till att få någon slags energiboost till kommande veckor och verkligen se till att skärpa mig på pluggfronten!
.
Lat som man är dock bidde lördagen idag en film och serietittar dag. Man måste få ta pauser också. Vilket jag gärna gör, mer än tillräckligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: