ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Fridfull ^^

Just nu sitter ja i soffan hemma hos mammsen och känner mig mer rofylld än va jag har gjort på länge. Jag känner bara en känsla av fridfullhet. Jag tror de e då denna vecka av tenta och Examination äntligen är över. Känns som en stor sten har fallit från hjärtat, även fast ja inte klarade den praktiska examinationen så känns allt så himla bra. Jag är riktigt glad och nu har ja en pluggfri helg framför mig. Dock blir de int bara lugn och ro utan imorn ska jag jobba 7-15.45 och sen på kvällen bidde de melodifestival festmys hemma hos cattis och sedan på söndag e de match som gäller :) efter matchen bidde de att åka hem och bara slappa framför tv:n resten av dagen och på mån börjar ny kurs då vi ska skriva PM till vår C-uppsats ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: