ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

En känsla av lugn och ro :)

Just nu känna det som att jag inte har någotning alls att göra. Ingenting som ska vara klart och inlämnat denna vecka. Ingenting att bry mig om. Ingenting att anstränga mig med. Fast detta e ju faktiskt inte fallet ^^ PM skrivandet håller fortfarande mig mig på tårna, men de har gått bra hittills.. Va hemma hos skrivpartnern och slipade på det idag, men de känns ändå som att de e en liten bit kvar på det, innan det känns bra att lämna in.. Sedan måste ju hanledare m.fl. godkänna skiten ^^
.
Men utöver PM:et har jag faktiskt inte så mkt annat att göra. Innebandyn har tagit en paus och jag känner mig lite allmänt uttråkad. Har roat mig genom att ha sett på hela första säsongen av Spartacus: Blood and Sand. Har även fått prequeln och de första avsnittena i säsong 2 av skrivpartnern som tvingade på mig att se serien till att börja med ^^ Jag måste säga att den var bättre än va jag hade trott. Fyllt av brutalitet och sex! Just the way I like it ^^ haha, närå men de e en bra story med häftiga effekter som rekommenderas vidare :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: