ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Blir irriterad och arg!

På rix FM som har förstört Dead by aprils melodifestivallåt - Mystery!
.
I låten så sjunger ju de både "normalt" och sedan har de inslag av growling, men rix FM tycker de e jävligt kul att klippa sönder låten och ta bort growling-delarna. De är så jävla fel! Ska de sända låten, ska de fan sända den som den är!!! Jag blir besviken varje gång de sänder den på radion, för jag inser att de låter förjävligt när de tagit bort de delarna av låten.. Å jag tvingas byta kanal, för ja kan fan int lyssna vidare!
.
Jag tycker de e jävligt taskigt av Rix FM att bara klippa bort en röst från en låt, för att det inte "passar in" för radio kanalens typ av låtar. Men de måste ju acceptera att de e så låten går och int göra ändringar. Tycker synd om honom som growlar, för han e fan bra på't, och de e inte rätt att han inte ska få höras! Det är ju ungefär som att klippa bort alla scener ur en film med en karaktär man inte gillar. Hur rätt är det egentligen??!!
.
Jag tycker verkligen om Dead by Aprils låt precis som den är och jag hoppas att det går bra för den ikväll på Melodifestivalen! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: