ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Vill ha sommar och sol NU :)

.
Midsommar väntar kring hörnet, men ännu har vädret inte riktigt bestämt sig i vilken riktning det ska gå åt ^^ Själv gör det inget om de e regn eller mulet, för jag ska jobba hela midsommar :) På fredag jobbar jag 15-30-22, lör 7-22 och sön 7-22 ^^ Eftersom de e storhelg tjänar man extra mycket och detta är roligt ;)
.
Jag känner så här att jag vill passa på att jobba så mycket som möjligt den här månaden då det är bara då jag kommer att jobba ordentligt. I juli blir det bara 5 dagar då jag kan jobba, sen ska jag iväg på Paris resan med mammsen :) Jag tycker ju att jag kan fira alla andra dagar sen när jag väl e ledig istället för att fira midsommar, jag har ju resten av sommaren på mig att göra de sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: