ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ledig dag :)

Idag har man varit ledig efter en hel helgs jobbande. Vilket har varit väldigt skönt :) Har int fått så mycket gjort direkt, utan har mest sovit ut och umgåtts med Jenny som fått för sig att blondera håret :P Ska träffa na imorn så får se om hon blivit ännu blondare tills dess ;) De e bra med lite förändringar ibland, skulle också vilja prova på att vara blond för nån dag, se hur man skulle se ut :P
.
Tycker de e skönt att bara int behöva göra någoting ibland, men blir de för många dagar driver man mest runt och e uttråkad ^^ Imorn ska jag också vara ledig, men tror int att jag blir direkt uttråkad då heller. Ska först åka till thuns med Jenny och sen ska jag åka iväg till möte på jobbet, där efter så ska jag fixa i ordning sushi till middag :) Så har la lite att göra iaf ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: