ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Nytt år - nya möjligheter :)

Nu har det nya året dragit igång på riktigt. Själv dock har man inte hunnit gjort så mycket väsen av sig än så länge. Mest varit hemma och legat i soffan, tittat på film och slöat ^^

Men de kommer snart att ändras.. Ska nämligen fara ner med tåg till Göteborg tillsammans med Jenny nu den 4:e januari och vara där fram till den 7:e :) Efter denna lilla tripp ska jag den 8:e jan flyga upp till Umeå och en kompis som jag har där uppe :) Vi ser varandra tyvärr bara 2 ggr om året i snitt, det är på sommaren då hon åker ut till gräsö här i närheten av va jag bor och sedan på vintern/i början av januari då jag åker upp till henne i Umeå :) Alltid lika roligt att se henne :) Förra vintern då jag var där råkade hon dock bryta ett ben i handen sista dagen jag var där, vilket inte var så roligt då de bidde mycket tid på akuten och de bidde ett snabbt avsked.. Men har ju träffat na sen dess. I somras, då va handen bättre :)

Jag blir där till den 14:e och sen den 16:e börjar skolan igen. Hoppas att det kommer gå lika bra denna termin som alla andra ^^


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: