ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Too fast..

Ja då har denna helg rullat förbi med stormfart å imorn är det återigen skola. Jag tror jag har hållit mig borta från att bli sjuk iaf. Jippi ^^ Men jag känner mig fortfarande lite hängig. Men idag är det inte så konstigt att jag är det då jag har jobbat 8-15.45, och gick då upp klockan kvart över 6 imorse. Med tanke på att jag nog inte somnade förrän fram mot halv 1 tiden så får ja lov att vara lite seg nu när jag precis kommit hem :)
.
Igår spelade laget match mot teknologerna, tyvärr förlorande vi med 3-0. De va ingen bra match från vår sida och mesta delen av matchen kändes som en hönsgård :P Men man har la blivit van att förlora nu, så man förväntar la sig inget annat. Konstig inställning kanske, men om/när vi väl vinner såklart man blir glad och peppad :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: