ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Pluggpaus ^^

Första reaktionen var - Fan
Sedan kom - Kanske klarar mig ändå
Efter det - Jag är körd
Stund efter - Vill gråta
Därefter - Jävla kiljävel
Väl hemma - Tröstäta och kolla på film
Efter det - Tänka katastroftankar, ja suger
Sedan - Jävla kiljävel
Efter ett tag - Mitt eget fel, borde inte ha uteslutit den möjligheten
Ytterligare efter en stund - Jag är rätt bra ändå, hade otur
Sen - Jag är dum
Dagen efter - Fan, jag kommer va den enda, pinsamt
Liten stund efter det - Vem fan bryr sig, peppar tills nästa gång
Dagen efter det - Jag är nog den enda, fan jag e speciell ^^
Nu - Jag mår bra och taggar vidare och har hittat frid i mitt misslyckande
.
Nu har jag bog gått igenom alla faserna i mitt underkända praktiska prov. Som jag skrev längst ned så mår jag bra nu och skrattar mest åt min dumhet. Men jag vet att jag kommer klara det nästa gång, för jag e int så dum ^^
.
Nu har jag iaf en pluggpaus i pluggandet till den skriftliga tentan som vi har på fredag och jag hoppas på att den går bättre ;) Passar på att äta lite mat och ska kolla på film nu för att tagga ner lite innan jag fortsätter :)
.
.
Min favoritmat just nu ^^ eller mat och mat, iaf sallad :)
Tomater
Avokado
Rödlök
Mozzarella
Salt
= MUMS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: