ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Creed

Detta är ett av mina favoritband och de har en hel del bra låtar bakom sig. En låt som jag blivit väldigt fäst vid är One last breath på skivan Weathered från 2001(-2003). Detta är för nuvarande min ringsignal på mobilen och har varit detta i snart över ett halv år. Andra låtar som jag tagit till mig är My sacrifice och Weathered också dessa från skivan Weathered. Sedan Higher och With arms wide open på skivan Human Clay från 1999.
.
De har 4 plattor i bagaget, 3 stycken innan de splittrades 2004, My own prison, Human Clay och Weathered, och sedan en efter återföreningen 2009 Full circle. De flesta låtarna de har åtadkommit är riktigt bra. Men man har ju sina favoriter.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: