ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Till dig

Känslor, det har jag svårt med. Jag försöker berätta något och varje gång blir jag tyst och går iväg. Jag klarar inte av pressen som jag är under och ger istället upp. Jag skulle kunna skiva hur många ord som helst, men vill göra det enkelt. Jag kan inte säga det direkt till dig när vi ses, med sms stirrar jag bara på skicka knappen i hundra år innan jag ger upp, jag får inte till någon bra formulering i mail och jag är så himla jävla rädd att göra bort mig. Så helt enkelt jag gillar dig! Jag gillar dig! Men det är snart för sent! Jag har haft hur många chanser som helst. Så till dig: Jag gillar dig! Du vet gillar dig, gillar dig! Å jag e feg som inte kan säga det direkt, å jag är rädd, för jag vill inte bli av med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: