ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Sommaren är kort..

Det mesta regnar bort.. Haha! ^^ Det känns som en ganska passande refräng att nynna på :) Det känns nästan som att sommaren är över nu och om ca 2 veckor är den det för mig å, då jag börjar plugget igen. Jag tycker dock sommaren har varit väldigt härlig iår ändå. Känns som att man har gjort lagom mycket och man har haft det lugnt och skönt. Det är ju trots allt mitt sista riktiga sommarlov. Efter denna termin som kommer, är det ju dags att söka jobb, eller om det är ont om detta plugga vidare med någon kurs. Känns konstigt att det snart är slut på utbildningen. Är för mesta delen nöjd med den, även då den haft sina dåliga stunder.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: