ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Lazy day

Idag har jag en sån där latdag då jag knappt lämnat sängen ^^ Man behöver dessa ibland! Hade planerat att ta mig ut på en promenad iaf, men då det regnar ute tror jag att jag skippar det iaf för tillfället.  Ligger och tittar på Spartacus säsong 2 - Vengeance, vilket jag har sagt att jag ska göra ett bra tag nu, men inte hänt då jag int känt för de. Men nu när jag äntligen "tagit mig tid" så är det faktiskt en riktigt bra serie (även då jag tycker hittills att prequeln och säsong 1 har varit bättre). Jag får dock såna infall att jag inte känner för att titta på vissa serier även då jag tycker de e bra, men jag har ibland inget fokus att titta på dem. Kan faktiskt erkänna nu efter att ha tittat på 3 avsnitt i rad att jag börjar få lite spring i benen ^^
.
.
Imorn ska jag iaf få lite fart på benen. Bege mig till gymmet innan Jenny tittar förbi. Har faktiskt varit väldigt duktig hela veckan, har varit i farten de flesta dagarna. Har börjat skärpa mig också nu när det gäller just träningen. Hade ju varit extremt lat när det gällde det och inte tränat ordetligt sedan innebandysäsongen tog slut i början av året. Men nu e de ändring och gymmet är inplanerat 3 ggr/vecka, och dessutom försök till dagliga promenader, vilket inte blir så svårt då jag måste gå till alla ställen jag vill ta mig, tex stan ;) Hoppas att kondisen blir något bättre iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: