ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

So what's new?

Jadu, nu sitter man här igen då på golvet. Förstår int hur jag alltid hamnar här, men man har ju en tendens till att falla hårt, när man väl gör de, int för att jag har fallit ner hit, utan satte mig av ren fri vilja :) Hm? ^^

Jag känner mig stressad över plugget, som att jag inte gör tillräckligt för att ha chansen att klara mig. Men samtidigt känner jag att jag gör väldigt mycket. Men saken är den att mina tankar är på annat håll.. Inte bra, jag måste fokusera, om ändå jag kunde.. Jag tänker för mycket på annat som inte jag borde ägna min energi på, men man följer sina instinkter (och ibland den där lilla rösten som tar allt för stor plats i huvet som vill en massa knasigheter) och de e svårt att låta bli. Jag gillar på ett sätt att fokusera på detta andra, men de stör mitt pluggande. Det stör min vardag. Jag kan inte rå för det. Jag har de i kroppen att följa mina känslor till botten och sedan resa mig och gå därifrån.

Men jag har tillförlit till mig själv och tror att jag kommer att klara detta. Fall int för trycket. Jag kommer klara detta. Det är bara att ge sig sjutton på. I will make it ^^ Yeii


Seize the day ^^ Ofcourse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: