ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Mitt gummiband och jag ^^

Jag tror att det finns personer där ute som är menade för varandra. Jag tror att ibland så stöter man på dessa personer, utan att egentligen veta om det. Det kan ta en stund, men man dras på något konstigt sätt till varandra. Som ett osynligt gummiband, som är på spänn men sedan dras ihop. Jag tror på att det finns såna för alla. Men ibland kan det vara så att detta gummiband har blivit sönderdragen av avstånd, eller av svaghet och man har mist den samhörigheten. Dock så vet jag faktiskt inte om det finns flera gummiband till en person. Kan det finnas flera personer som man är ämnade för i världen? Det finns nog det. Men dock tror jag faktiskt bara att det finns ett gummiband. Den där riktiga känslobandet. Men vad vet jag. Än får tiden utvisa detta om jag har rätt eller inte.

Jag tror att mitt gummiband är närmare än vad jag anar.. Jag har en känsla ^^


Kommentarer
Postat av: Johanna Nordli Larsson

Jag hoppas att ditt "gummiband" är närmre än du tror. Och oavsett om man bara har ett eller inte och är villig att ge någon en chans, så får man laga det som är trasigt. Annars får den personen man är villig att ge en chans dela på sitt. För jag tror att när du hittar den rätta personen, så kommer den personen också vilja dela allt med dig.

2011-09-20 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: