ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Helg ^^

Nu e ena veckan av KUA avklarad, bara 1 kvar och sen börjar skolan igen.. fan va tiden går fort egentligen ^^ På ett sätt vill jag att dessa veckor ska vara överstökade, känns rätt så jobbigt just nu och jag är trött hela tiden. Men det kommer ju inte heller bli bättre när man börjar i skolan igen, då vi blir direkt inkastade i skolbänken igen och vi har en del seminarium och sedan börjar nu kurs där man ska skriva ett miniPM på en vecka (nästan mindre än så..) Vet int hur man ska orka.

Men nu har jag helg i 3 dagar och sedan drar en vecka med 5 dagar igång igen och sedan är det slut! Visst e de kul att vara ute på praktik. Men just nu känner jag inte att jag får ut så mycket av det. Vi går konstiga tider och som sagt är konstant trött och orkar inte engagera mig. Det hjälper ju int att man har varit sjuk typ hela veckan å.. Men nog med klagandet nu :P

Ett ordspråk som jag använder mig av (i huvudet) varje dag:  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: