ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Smile, be happy, enjoy life to the fullest ^^

Idag e det dags för match kl 18 i hallen :) Har inte ännu lyckats gjort så mycket idag, så kan vara bra att komma iväg och röra lite på sig ^^ Sen dessutom e de ju kul att spela match :)

För att komma till någe helt annat så har mitt ena ben blivit helknas på sistone, spec när jag sitter i skräddarställning. Det är mitt höger ben som jag har fått problem med. För det första får ja ont i höften, tror att jag har varit dålig på att stretcha höftböjarna. För det andra så har det börjat knaka konstigt i knät på utsidan när jag sitter så här. Känns helskumt och vet int va jag har gjort. Gör dock int ont. Men man blir fundersam. Egentligen är dock hela min kropp knakelibrak. Rygger knackar och brakar den å, å lika så benen, foten och handlederna. Man e la sån som person ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: