ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Saker jag borde köpa...

1. Dammsugare - Dammråttorna har nästintill börjat dansa hambo här hemma hos mig. De har byggt ett bo under sängen och har även börjat slagit upp läger vid ytterdörren. Från tid till tid gillar de även att spendera sin fritid genom att glida fram över golvet och ställa till med trubbel. De blir endast fler och fler och jag börjar frukta att de börjar få för mycket makt. Har sett enstaka dammråttor attackera min mobil, jag tror de föröker att sabotera för mig.

2. Hårtork - Då jag spenderar minst 20 minuter i duschen varje morgon hinner aldrig mitt hår torka innan jag beger mig till skolan. Detta leder till att håret är blött och nu när det börjar närma sig minusgrader, kommer jag inte längre vandra runt med hår på huvudet, utan en massa isdreads. Jag tänkte att en lösning på detta kunde vara att spendera 5 minuter till att leka carola framför hårtorken, för att slippa se ut som en levande istapp när jag väl kommit till plugget.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: