ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ladda batterierna ^^

Igår kände jag mig duktigt. Jag gick upp tidigt och körde en massa tvättmaskiner. Jag åkte iväg och inhandlade en dammsugare och en hårtork - Precis va jag behövde ;) Sedan for jag till Almunge och jobbade från 14.30-22. Efter det kände jag att jag behövde åka hem till landet för att ladda batterierna lite ^^ Dels det och dels för att undvika att få en till parkeringsbot ^^ Kan ju säga såhär.. det finns inte så gott om gästparkeringsplatser så ställde mig på en plats där man behövde spec tillstånd - dagen efter satt den där fina lappen på rutan :P haha

Idag har jag också varit duktig. Jag har pluggat och sedan har jag städat rummet. Fick användning av dammsugaren ^^ Nu har jag utrotat mina dammråttor ;)

Bidde den här krabaten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: