ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Valborg - dagen efter :)

Man mår fin fint såhär dagen efter valborg :) (ej ironiskt :P) Bidde att vara i stan från ca kl 9-16, min kompis och jag kollade på forsränningen, åt lunch, umgicks å drack lite gott :) sen så for vi hemåt å åt lite tapasliknande färdigmat tillsammans med familjen ;) Efter de så bidde de en rätt så lugn kväll med kortspel (plump ^^) och tårtbak :)

Idag ska jag fira min födelsedag hemma hos pappsen tillsammans med familjen, får la lite presenter, god mat å min egengjorda tårta då ;) eller tårtor heter de la gjorde en cheesecake och sedan gjorde jag en vanlig gräddtårta med jordgubbar ;) Mums ^^ Så blir en lugn dag idag å, ganska härligt :)





















Lite bilder från forsränningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: