ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Uppsala - tyvärr men jag e trött på dig nu!

Jag känner verkligen att jag har tröttnat på Uppsala på senaste tiden. Efter att ha varit uppe i Falun så känner jag att uppsala har blivit uttjatat. Har bott här hela mitt liv och det har alltid varit detsamma. Jag vill andas nu luft i mina lungor, se en annan scen. Vill ut å fara och resa, det behöver int vara utomlands.. Utan bara byta miljö, tex åka någon annanstanns i sverige eller så fungerar å bra :) Synd att man inte hade mer pengar än vad man har bara.. Tur att man kommer jobba i sommar så man tjänar ihop lite pengar så kan man göra lite skoj för de ;)

Otur e ju dock att man e bunden här iaf i 1 ½ år till då man pluggar i denna studentstad.. Men snart är det sommarlov och då behöver man inte hänga där så mkt :P


Helt orelevant MEN slänger in en bild på moi och brorsans ena kissemiss ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: