ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Tenta ångest..

Jag tror verkligen att min hjärna har tagit semster eller snarare sommarlov redan nu ja.. Känner mig helt omotiverad till att lära mig nya saker och till att i överhuvudtaget plugga på kvällar och fritid. Detta är dock inte så lyckat med tanke på att jag har tenta nu på fredag och att jag har en till kurs innan det är sommarlov på riktigt!..

Så de blir la att försöka så igång den på någe sätt, tex med ett jättelångt pass pluggande imorn typ :P haha. De blir att sitta långdag och fiffla med mina sammanfattningar om allt :P Se om någe sätter sig i huvudet. Men annars bidde de la helt enkelt att göra om de eller nått. För jag har råd med en omtenta även då ja verkligen int vill ha någon då jag känner att jag bara vill ha allt överstökat så att sommarlovet bara blir helt enkelt ett sommalov där man kan njuta av fint väder å en massa annat och slippa bry sig för mkt om skolan :)

Just idag har jag väldigt stor ångest inför tentan faktiskt. Vet inte om jag kommer att klara den eller int.. Känns frustereande med en massa saker man måste få in.. En del är självklara saker, men ibland är även de mest självklara saker inte alltid så klara... Hm!! Å sedan en massa detaljer å namn på saker å ting har jag svårt med :P

Men ska nog se att allt ordnar sig tillsist och att jag klarar tentan.. Har ju aldrig lyckats blivit underkänd hittills, så ska la försöka upprätthålla de nu å då dessa 2 sista kurser. Så imorn och på tors bidde de stenhårt plugg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: