ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Resfeber ^^

Jag hade som nyårslöfte detta år att jag minst skulle ta och besöka 2 länder/städer där jag aldrig har varit och det känns som att jag är på god väg :) Ska förmodligen fara till italien den 16-19 juni tillsammans med Jenny och delar av hennes familj :) Å sen ska jag tvinga med mamma till Paris någongång i ett par dagar iaf när hon har semester. Å nu funderar jag starkt på att åka iväg till Berlin i ett par veckor i augusti :)

Jag vill bara ut och resa och se världen, men mest va europa har att erbjuda :) Men de blir mkt jobb i juni och juli förmodligen, så jättemkt resande kommer nog int hinnas med, men lite iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: