ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Just sitting and watching the days pass by, soon...

Jag sitter här på kvällskvisten och har ont i huvudet och nacken.. Jag har problem med min vänstra axel och har haft det hur länge som helst nu känns det som. Det är ungefär som att den hänger löst från kroppen, så känns det som. Men har inga funktionsförluster eller så, utan den fungerar som normalt. Börjar fundera på om det är något med skuldran och musklerna kring den.. Ska nog ringa vårdcentralen se om man kan få tid hos någon som kan sprida lite ljus på tillvaron.. De går fan upp och ner den här smärtan, men nu är den värre än någonsin. Tror jag blir galen ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: