ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Grillat e godast ;)

Ja idag är det lördag igen :) Älskar helgen, så skönt att känna att man bara kan slappna av.. eller? :P Haha, egentligen har jag en massa att göra, jag borde plugga inför tentan som kommer på fredag nästa vecka och sedan skriva klart min rapport, där man tydligen fick ändra den efter ett seminarie vi hade?!.. sedan som idag har jag även jobbat 7-16, vilket gör en supertrött. Men idag blir det inte att lägga sig tidigt ;) Utan idag är det eurovision song contest :)

Just nu sitter jag inne, även då det e relativt fint väder ute, och väntar på att få lite grillat kött i magen ;) Det är mamma som leker grillmästare dagen till ära, annars är även jag en riktigt bra grillmaster ^^ Som rubriken av detta inlägg lyder så e grillast godast, å de e riktigt gott, sen beror de ju å på vad man grillar såklart ;) Grillspett e alltid någe som går hem :) Då får ju alla grilla de de själva vill å man får grillat sj å så man kan int klaga på grillmästaren om köttet skulle bli "någelunda för bränt" eller att "kyckligen ser rå ut", för då får man stå sitt eget kast och fixa det sj ;)


I väntan på grillat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: