ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Fucking tired!

Usch känner ingen lust för någe alls just nu, blir bara irriterad att får skulden för allt ibland. Visst att man gör fel e fan int perfekt, men ibland måste folk se de å. Allt bara känns så jävla skumt å knas! :S

Jag blir å irriterad och sur på mig själv då jag är en jävla fegis när det gäller vissa saker och dessutom då jag verkar vara helt jävla socialt okapabel till viss mån. Jag fattar inte varför jag inte bara kan gå upp till dig och säga som de e. Men nej då, de finns någe som alltid hindrar en...  Men bara någe som mitt huvud kommit på, ett hinder som egentligen inte finns där. Fan!

Jag vill inte gå å lägga mig, vill bara att fortsätta att sitta uppe för att skjuta upp morgondagen, den kommer för fort när man sover. Men på samma gång vill jag vara utvilad tills imorn. Men jag är trött på skolan nu och vill mer än gärna bara skita i allt och ta sommarlov nu. Tror inte att jag får in någe i huvudet mer nu. Behöver en paus, nu!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

va tusan är fel med blogg.se :o

2011-05-09 @ 23:32:45
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: