ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

För syns skull ;)

Idag ska jag bege mig in till stada för att göra en synundersökning, tror nog att jag har fått sämre syn än sist.. Iaf känns det så, men de märks la ;) Synen kommer la fortsätta att gå ner sig till dess att man blir lite äldre, då går den la åt andra hållet, så att synen blir lite bättre :P

Hade tänkt att bege mig in till gymmet å innan nu på morgonen, men bestämde mig för att vara hemma och lata mig lite extra ist.. Har ont i huvudet och dessutom så sprang jag i förrgår och ska springa imorn och gymma på fre, så de för räcka den här veckan ;) Vill ju int skrämma upp kroppen allt för mkt nu när man har varit borta från tränandet ett tag ^^ Känner ju redan att jag fick träningsvärk av springturen jag och min bror tog i måndags :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: