ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

After all said and done I lie here.. still wishing and wanting you to be mine, and mine only!

Idag har jag skrivit ortopeditentan och det kändes faktiskt helt ok, så tror nog att jag klarade mig rätt så bra :) Håller tummarna på de iaf ^^ Men man ska aldrig misstro magkänslan, den har aldrig haft fel hittills ;)

Efter att tentan var skriven idag mötte jag upp jenny på stan och vi gick å gymmade på friskhuset där jag vanligtvis tränar :) Sedan så bidde de ett besök på polishuset där jenny skulle skaffa sig ett pass till dess att vi ska åka till italien ;) Längtar (hoppas att de blir någe iaf ^^), efter detta drog vi till boländerna för att fördriva tiden lite genom att leka lite huliganer i olika affärer :P Sedan bidde de mat på ikea :) 

Efter detta nådde vi äntligen slutmålet med dagen - gå å kolla på nya pirates filmen på bio ;) Å måste säga att den var riktigt rolig och bra. Absolut sevärd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: