ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Tisdag :)

Idag har man spenderat ytterligare en dag i skolan ^^ Hade seminarie idag och en föreläsning om sjukgymnastik inom spänningshuvudvärk och Migrän. Var intressant, men dock är det mycket i skolan just nu och det känns som att man inte hinner med så mycket annat än bara skolan :/ Men de e la inte helt sant, man hinner klämma in lite annat på fritiden iaf, bidde ju lite innebandy å gymmande och data, filmer å allt annat slappande :P Men jag är konstant trött å har fått spänningshuvudvärk som jag alltid tycks känna av när man sitter på föreläsningar ^^

Spec de föreläsningar som handlar om huvudvärk :P Nä men de e int mkt ork kvar i denna kropp. Ser fram emot VFU:n uppe i Falun, det ska bli så härligt :) Har skaffat boende nu iaf genom lite känningar ^^ Ska bo hemma hos en familj där uppe där barnen just har flyttat ut, så mamman i familjen tyckte bara att det skulle bli kul att ha någon där :) haha, men de känns riktigt bra. Det som dock inte känns lika bra är att det är två muntliga tentor innan man ska ut.. Men jag hoppas på att de kommer gå lika bra som de föregående :) Håll tummarna för mig ^^
Nu ska jag snart iväg på träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: