ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Plugg..

Idag är det plugg som gäller för imorn är det examinationer som står på schemat... Uschkibuchki, hilfe! Får se hur det går helt enkelt, men får la lyda mina egna anvisningar och se allt från den positiva sidan ;)

Så nu springer jag runt här hemma och pluggar på allt som vi ska kunna, de går lite segt för jag känner mig så himla rastlös hela tiden, så gör en massa annat samtidigt som jag försöker plugga :P De går sådär helt enkelt ^^

Skönt att ha det över sen iaf och få vara ledig på fredag och sedan också lör och sön :P Men de e full rulle planerad nu i helgen ^^ På fre blir de utgång me brorsorna i staden, sedan på lör blir de att packa ner halva huset och sedan hemmafest hos kompis på kvällen å på sön blir det att fara upp till Falun, där jag kommer att häcka på VFU:n i 6 veckor (minus påskhelgen). Ser fram emot det och att komma bort ;)



I'm angry at the world, but I can't let it show
I'm gonna miss you like crazy, I want you to know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: