ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Lördag :)

Idag har man spelat sin sista seriematch för denna säsong då, kankse inte bidde den bästa avslutningen av alla då vi nämligen förlorade med 7-0 borta mot östhammr ^^ Pinsamt :P Men ändå jag tror fan att det kommer vara nyttigt att få en paus från innebandyn nu i iaf 6 veckor när man e uppe i Falun på VFU. Känns att det behövs, motivationen ligger lågt just nu för det mesta faktiskt. Tror att jag inte har spelat så här dåligt på en match på hur länge som helst. Men det är bara att se framåt ist :)

Får se vad man kommer att hitta på för motionsform när man e uppe i Falun, tror jag ska ta och börja spring ute igen. Har inte gjort det nu under vintern, då jag inte gillar att springa ute när det är snöigt, slaskigt och kallt eller ett av alternativen. Men tror att de e dags att få igång benen lite :) Spec när jag hade tänkt att jag ska delta i blodomloppet 31 maj här i Uppsala :) 5 eller 10 km vet jag int ännu, beror på nu om benen år jobba lite ;)

Gymmandet har också legat på is lite de senaste veckorna då jag har haft fullt upp med skolan. Å nu när man imorn far upp till Falun så kommer de int bli någe på ett bra tag då.. De e synd, de e nog en av de saker jag kommer sakna mest. Men överlever nog. 1 ½ mån ska la kunna gå förbi fort tycker man :P Av olika skäl ^^


Bild som jag tog på herrmatchen mellan Rasbo och Hagunda, lite omfixad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: