ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ledig dag :)

Idag är jag ledig från skolan och det är så skönt :) Känner verkligen att man få energi, dels för att solen är framme och lyser så härligt och dels för att man fick sova ut ^^



Idag har man färgat håret, var på tiden då man började se lite blek ut ^^ Snart dags och klippa sig också, har beställt tid nästa onsdag och då bidde håret kort igen om inte ännu kortare än förra gången ;) Gillar kort hår, men eftersom jag klipper mig så sällan så hinner det alltid växa ut och bli långt :P Har vuxit över en dm sen jag klippte mig sist iaf, om int mer ^^



Sedan sprang man efter katterna lite och tog lite kort ^^ Dvs säga när de kände för att sammarbeta med mig :P







Annars så har det inte blivit så mkt mer gjort idag :) Slappat och tagit det lungt. Ska laga mat sen, annars ingenting spec. Kanske ska försöka att få lite skolarbete gjort :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: