ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

If you got the chance to do something, grab it, don't live in regret!

Ännu en dag har gått förbi, idag är det onsdag och mitten utav veckan :) Så nu e de la bara 4 ½ v kvar här uppe i Falun. Känns lite konstigt, tiden går alldeles för fort när man har kul ;) Jag trivs väldigt bra och jag känner mig som hemma här. Har det roligt och går ut och tar mig ett glas och träffar roligt folk och har det allmänt trevligt ^^ Igår var det tjejkväll på gina tricot nere på stada och efter det bidde de ett besök på pitchers som är en pub mitt i smeten :) Härlig stämning där och jag diggar de, så jag och den jag bor hos här uppe gick dit vi och hade de rikigt sköj :) Men tyvärr märktes det också imorse att man hade kanske haft lite för roligt.. Men efter en en dusch å frukost så mådde man prima igen ;)

Man har en del att göra på "jobbet" eller praktiken som man kanske ska kalla det just nu och det är roligt. Man får träna en massa med patienter och man får komma på en massa själv och ta en massa egna initiativ :) Massa massa ^^ Men gud va kul det är och jag trivs verkligen på det stället där jag är. Härligt folk och rätt så härliga patienter för de mesta också ;)


Jordgubbar har ja ätit en massa massa medan jag varit här, de hade spec pris nere på maxi förra veckan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: