ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Herrmatch: Rasbo - Hagunda

Kollade om fighten om finalplats i DM mellan Rasbo IK (Div 3) och Hagunda(All) nu på kvällen i hall 2000 :) Va en riktigt kul match att gå på dessutom fick jag chansen att testa på kameran ordentligt ^^ Dock så fick jag inte så bra bilder som jag ville, utan ljuset e fan dåligt nere i hallen, så de flesta bilder blev väldigt suddiga. Men vissa blev riktigt bra ;)

Matchen slutade iaf 4-6 till hagunda (om jag inte minns helt fel :P)

Här kommer lite smått och gott i bildväg från matchen iaf :)
 






























De var några av de hundratals bilder som bidde under matchens gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: