ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Helg ;)

Nu har man helg då kan man säga :) Examinationerna är avklarade, både muntligt teoretiska och muntligt praktiska. Har ingen aning alls om hur de gick, men de får jag reda på imorn eftermiddag när alla har gjort sina examinationer :) Så väntar med spänning fram tills dess. Har en ganska bra magkänsla och den har haft rätt hittills, men denna gång finns det en viss risk att det har gått käpp rätt åt.. ^^ haha, närå tror att jag gjorde okej ifrån mig, men vet inte om det räckte hela vägen :) 

Nu e de iaf helg som sagt för min del och jag ska bara njuta av ledigheten fram tills söndag då man ska fara upp till Falun dår jag ska ha praktiken i 6 veckor :) Ser fram emot de mycket nu och tror att jag kommer lära mig en massa ;) 

 

I'm blue as this flower
Feels like I got no power
I didn't want to say goodbye
I'm blue as this flower
But there's no use in being sour
Hopefully the time will fly by 

But I'll keep the faith 
And I'll keep on believing 
There might be something there 
So I ain't leaving...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: