ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Gratis Gym ;)

Jadu nu har man varit här uppe i 3 dagar då, känns som längre faktiskt :) Men de e trevlig atmosfär här uppe och jag trivs faktiskt, skönt att vara borta lite hemifrån ^^ Jag har varit nu på lasarettet i 2 dagar och börjar även känna mig lite hemma där, de e trevligt folk och snart får man nog börja ta lite mer ansvar än vad man har haft hittills :) Känns kul, och man känner sig välkommen :)

En förmån jag har märkt av nu då som lasarettet har är att man får träna gratis på deras gym som de har nere i kulverten, kraftkällan heter de ;) Å de har en del maskiner, inte värsting stället direkt, men lagom med lite smått och gott :) Å gratis e alltid godast ;) Å man får träna precis när man vill både dagar, kvällar och helger (inte när man jobbar dådå såklart, men närhelst under fritiden :)

Jag har märkt att man redan börjat tagit efter dialekten som de har här uppe, börjar snart låta som en dalmas ;) haha, men har en jävla tendens till att göra så, helt omedvetet oftast ^^


Utsikten från balkongen ^^ Inte så jättevackert men man kan se en bit :) Hade tänkt bege mig ut och ta lite bättre bilder på falun senare, men de har inte blivit av än sålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: