ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Det börjar närma sig nu..

På torsdag är det dags för de 2 muntliga prov/examinationerna som jag har under denna kurs i sjukgymnastik.. De närmar sig fort och man börjar bli lite nervös. Men på ett sätt så känns det rätt så bra ändå :) Blir stenhårt plugg nu imorn, tis å onsdag :) Sen hoppas jag på det bästa å sedan väntar lite ledighet på fredag :)

Sedan på söndagen blir det att fara upp till Falun då ;) De e fan hur nära som helst nu och jag längtar. Men på ett sätt kommer det kännas konstigt att inte träffa klassen på nästan 2 mån och sedan att int bo hemma, men tror nog att jag överlever ;) Hoppas att praktiken kommer gå bra, de går ju nämligen att flunka på den, men de ska jag undvika till varje pris ^^


Ett reklamkort jag fick förrut på posten, tyckte den var häftig så den har en plats på mitt rum hemma hos pappsen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: