ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

1 vecka

Nu har det gått en vecka på praktiken då :) har fått gjort en hel del ochd et känns som att man har kommit in i det hela rätt så bra nu ^^ Idag är det iaf fredag, vilket är så jävla skönt för då vet ja att imorn får ja sova :P Ska int ställa någe klocka eller någe ting utan ska sova tills jag vaknar ;) Dessutom e förmodligen familjen som jag bor hos borta under dagen ända till kvällen och då ska jag slappa hela dagen, kanske går ut å käkar på stan eller nått, de får tiden utvisa ;)

Nu blir de la att slappa framför tv ;)


Uppe vid skidhoppsbacken ^^ Ligger precis vid Falu kurirens arena där jag var igår och kollade på matchen :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ulla det heter Lugnet, skidstadion med hoppbacke och längdspår :) Så nu vet du ;)

2011-03-26 @ 18:29:56
URL: http://jennyam.blogg.se/
Postat av: Ulla

Ja men de vet ja redan ^^

2011-03-26 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: