ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Midsommar 2011

Jadu midsommar har nu kommit till ett slut för detta år och dessa dagar för mig har spenderats mest på jobbet. I fredags bidde det ett 12-22 pass, i lördags ett 7-16 pass och idag 16-22 pass och imorn så ska man å släpa sig till jobbet för ett 16- 21.30 pass. Så jobb, jobb och jobbande har det blitt, men lika glad för de e ja ;) För man får ju storhelgstillägg och då bidde timpenningen int fy skam så dessa tre dagar har jag tjänat in ganska bra med stålar ^^ Å jag gillar pengar imorn kommer det lön ;)

Annars så bidde de lite firande iaf igår kväll med familjen å jenny när ja kom hem från jobbet. Vi käkade å drack gott å vi satt å spelade kort och yatzy hela kvällen :) De e härligt tycker ja även då det inte gick sådär jättebra i spelen :P haha

Nu jobbar man bara ca en månad till, fram till slutet av juli och sedan bidde de ledigt för min del då jag ska flytta och försöka hinna klämma in lite annat också ;) Förhoppningsvis en liten kort resa till london och spendera lite pengar ;)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: