ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Tiden går fort..

Snart e de la slut på den här sommaren också.. Tiden går alldeles för fort och det verkar som att de flesta jag känner + alla gamlingar på jobbet ^^ håller med mig i de.. Man hinner inte göra allt man egentligen skulle vilja. Men jag kommer ju få lite saker gjorda under denna sommaren iaf :)

Visst att jag lovade mig själv att jag skulle ta å läsa iaf alla harry potter böckerna innan sommarens slut och jag har inte ens plöjt igenom hälften ännu :P Å visst att jag ville ha åkt mer till andra ställen, så har jag ju iaf kommit neråt till småland, kommit iväg till gräsö och kommer ju åka till london den 9-12 augusti :) Sen bidde de la en tripp till köping och hälsa på en kompis som jag inte har sett på ett par år, ska bli härligt att ses :)

Dessutom ska jag ju flytta in till stada ^^ Så de kommer la iaf ta upp ett par dagar av min tid - eller fler ^^ Så jag har ju saker jag får sysselsätta mig med i augusti. Jag jobbar så himla mycket nu för tillfället så jag hinner inte med så mkt annat. Men efter nu på lördag så kommer jag bara jobba helger, och endast 1 helg i augusti som jag har bestämt mig för att jobba. Jag måste verkligen få tat lite lugnt å under sommaren känner ja.. Men va fan e de fina vädret?? :P

Men men.. Idag hängde jag iaf med Johanna från umeå, hon åker snart hem från gräsö och idag spenderade vi lite tid i biosalongen i Uppsala :) Vi tittade på bridesmaides, å den var riktigt rolig, definitivt värd pengarna ;) fick många goda skratt ^^ Nu ska jag sova då de e jobb som gäller imorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: