ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Fullt planerad vecka, in i minsta detalj ;)

Jadu denna vecka e rätt så fullbokad, men kul e de ;) Idag bidde de jobb 7-13 och sedan var dte tänkt att man skulle åka och kolla på när brorsorna skulle hoppa fallskärm. Men då vädret var för dåligt för detta så blir det att omboka till senare tid :) Hoppas på att detta fula väder vänder snart och blir fint ;)

Imorn bidde de också jobb 12.30 - 21.00, å efter det så bidde de att åka till brorsan och sova där och vara kattvakt :) Dagen efter det så ska jag återigen fara hem och sedan e jag ledig under 3 dagar ;) Då ska jag fara ut till gräsö och träffa Johanna från Ume ;) Vi försöker alltid att träffas ett par ggr om året och spec när hon kommer ut hit till gräsö på sommrarna :) De e alltid lika kul att ses ^^ Se om de bidde någe badande, dvs om vädret blir bättre :) Sedan skulle hon förmodligen dra med sig killen sin :) Å ska la bli skoj å träffa denne unge herr å ^^

Sedan på fredag bidde de att åka hemåt på kvällen och sedan fara vidare till brorsan i knivsta och vara kattvakt i helgen :) Så där stannar jag till lör/sön. Dessutom jobbar jag hela helgen 7-16 både lör och sön :)

Se de e min vecka de ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: