ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Onsdag..

Å gissa vad jag har gjort idag??

PLUGGAT ^^ Yeii

Snart fredag, snart över, känns som att jag fått in lite i skallen, men får se hur det går. Finns ju alltid omtenta tillfällen.. Men jag hoppas att det går vägen så att jag slipper det här sen och kan gå in i en ny termin men nya upptåg ;)

De hinner som sagt inte bli så mkt mer än plugg om dagarna.. men på kvällarna brukar jag försöka tat lugnt :) har börjat titta på en "ny" serie, eller ny å ny, ny för mig iaf :) Mad Men heter den, riktigt bra faktiskt. Fastnade i ett maraton på tv, eller nja egentligen 2 mataton på tv, så nu har jag laddat ner både säsong 1 och 2 och ska försöka slappna av till dessa lite på kvällkvisten ;)


Mad men - a term coined in the late 1950's to describe the advertising executives of madison avenue, They Coined it ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: